Dugnad

Jeg elsker ikke dugnader, men jeg forholder meg jo til dem på en profesjonell måte

Denne uken har vi dugnad både i barnehagen og på skolen. I tillegg er jeg i 17. mai-komiteen på skolen, og må stille opp litt mer enn vanlig sånn i mai. Det går greit, men jeg må ærlig talt si jeg gleder meg litt til juni

Det er helt greit med en ettermiddag i barnehagen, og vi legger jo grunnlaget for kommende dugnadgenerasjoner. Jeg satser på at iveren fortsetter inn i voksen alder, etter utsagn som Dugnad er gøy og Jo, jeg vil på dugnad!

Kvart på syv må jeg lokke med is for å få med meg minsten hjem. Det er nesten så jeg lar soving være soving for en gangs skyld

Han vil nemlig jobbe mer

Kommentarer

  1. Det blir en del dugnader, ja....

    SvarSlett
  2. Dugnader er helt fint. Alle bidrar med det de kan. Men etter 17. mai skal det bli godt med en pause. Mai er full av dugnader, arrangementer og andre ting. Som er hyggelig, bevares, men det blir litt pes i perioder.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Det snør

Kjære Trude Mostue

Høstutstillingen neste?