17. mai-komité

Jeg virker visstnok rolig og avbalansert på overflaten, og gir inntrykk av å ha full kontroll over det meste

Jeg vil nå avsløre: Det stemmer ikke! Jeg er ikke rolig. Jeg føler ikke at jeg har oversikten. Og jeg har drømt hele natten om at to av de andre i komiteen har gravet ned alle pengene fra 17. mai-feiringen i en kjempestor snøfonn, hvor jeg så må ut og grave, for å få pengene brakt til banken der de har det best

Jeg har lyst til å ha fullstendig oversikt. Jeg vil også at alle som gjør en innsats har det bra, at de har det de trenger og at de føler at jobben de gjør blir satt pris på. Jeg kan ikke ha fullstendig oversikt. Jeg vet det. Jeg gjør det jeg kan, og overlater resten til andre. Men alle skal vite at jeg i alle fall setter stor pris på alt de gjør

Nå er festen over, kosebuksene er på og cavaen bobler friskt i glasset. Jeg skal aldri organisere 17. mai på skolen igjen

Heh. Minsten skal også gå på denne skolen...


Jeg vil takke alle de supre foreldrene som stiller opp. Det ble flott på skolen i dag, og vi har solgt kaker og pølser nok for et år fremover!

Fortsatt grattis på dagen, alle sammen!

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Det snør

Kjære Trude Mostue

Høstutstillingen neste?