Påske #4

Det blir shopping. Så mye at jeg nå faktsik ikke får logget meg inn i nettbanken. Den har vel tatt ferie etter overforbruket.

Det blir mat og drikke. Og tax free på vei hjem igjen. Så mye at posene ryker på vei fra båten til banen.

Og uendelig mange kilometer trasking i København. Så mye at minsten nesten ikke orker å gå en centimeter til da vi endelig ankommer Oslo


Gutta får seg sko. De er over gjennomsnittet opptatt av å få kjøpt disse skoene. Jeg vet ikke hvor de har det fra.  Jeg er ikke spesielt interessert i skoshopping. Ikke mannen heller


Jeg får stoff og Happy lights. Nøyaktig som planlagt. Bortsett fra at det ene stoffet jeg ønsker meg mest av alt, ikke er tilgjengelig i den butikken jeg er i. Det finnes i en annen butikk, på andre siden av byen. Og selv om det er hardt, har jeg begrensninger, og orker ikke ta meg tvers gjennom byen.

Og pappaen får seg litt øl

Men det beste med denne ferieturen er jo at den er over før påsken egentlig er i gang. På den måten får vi det beste fra alle steder: shopping og åpne butikker i København, rolige påskedager hjemme i eget hus

Med kvelder som skal lyses opp av mine nye Happy lights

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Det snør

Kjære Trude Mostue

Høstutstillingen neste?