Kjære selger

Når du ringer på døren min og sier: Hei, jeg selger strøm, ikke bli så oppgitt når jeg svarer: Nei takk, jeg har allerede strøm.

De aller fleste i Norge har strøm. Og jeg er strålende fornøyd med den strømmen jeg har. Den fungerer helt utmerket slik den er.


Når du ringer meg på ettermiddagen og sier: Hei, det er Rune fra Aftenposten her!, ikke bli så overrasket over at jeg sier: Nei takk, jeg er nesten helt sikkert ikke interessert.


Jeg vet jeg har sagt opp Aftenposten pr e-post. Jeg vet at det sikkert er dumt for deg, og at du derfor vil ta en prat med meg angående den oppsigelsen.


Men hadde jeg villet ha Aftenposten, hadde jeg ikke sagt den opp i første omgang. Da hadde jeg fortsatt å abonnere på den.


Og kjære kinesiske Wang. Jeg forstår ikke hva det er du ønsker å selge meg, eller selge for meg, eller tilby meg, mot et depositum på 30 %. Jeg vet ikke hva 'after pressing nut, balance nut and before pressing nut' er, og må be om nærmere spesifikasjoner før jeg kan slå til på ditt multi-benefit-tilbud.

Abonnenten er utenfor rekkevidde. Vennligst ikke prøv igjen senere.

Hilsen Dragemamma

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Det snør

Høstutstillingen neste?

Kjære Trude Mostue