Svart belte...

Hvordan bruke opp alle feriepengene?

  • Gå inn på guttelus.no
  • Legg i handlekurven alt det du har lyst på. Og jeg lover deg - det er mye
  • Bli irritert når du ikke får betalt fordi du ikke har den nettbankkodedingsen
  • Dra heller til den fysiske butikken til Guttelus på Lilleaker

Jeg lover deg - halve ferien går dukken etter ti minutter der inne. 

Dragemamma snakker av egen (dyrkjøpte) erfaring

Til mitt forsvar er det kun ting som er helt nødvendig å ha:

Melaminasjetter med høner på. Det må man simpelthen ha. Nå som jeg har ny benk på terrassen og skal ut i fire ukers sommerferie. Vi skal jo sitte ute i solen og spise lunsj hver dag. Hvem trenger vel ferie i utlandet da?

Rice-bokser med lokk. De er uunværlige når det er rester fra lunsjen vi skal spise hver dag i sommer. Dessuten har jeg ønsket meg slike i flere år.

Nok en uglepute. Siden jeg vant en, og har to gutter, må jeg nesten ha en pute til. Dessuten passer de fint til det nye sengetøyet jeg har sydd til gutta. Som du kan se nærmere på her - og her.

Og sko til minsten. Sko kan man ikke klare seg uten.

Altså: absolutt nødvendigheter alt sammen.

Og jeg forstår jeg har handlet mye, når posen jeg får med meg alt i, er et fantastisk nett fra Fred's world.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Det snør

Høstutstillingen neste?

Kjære Trude Mostue