Saldoen

er helt sikkert ikke så veldig positiv. Men det vet jeg ikke helt sikkert. For jeg får ikke logget meg inn i nettbanken. For jeg har fått ny telefon, med nytt abonnement. Derav antakelsen om den lave saldoen. Og fordi jeg har nytt abonnement virker ikke bank id for mobil lenger. Og jeg må logge meg inn i nettbanken og registrere det nye sim-kortet i løsningen til banken. Som jeg jo ikke får gjort fordi jeg ikke får logget meg inn i nettbanken. Fordi jeg har nytt abonnement.

Når det er sagt, så har jeg strengt tatt ikke nytt sim-kort ennå, og den nye telefonen med det nye abonnementet ligger enn så lenge ubrukt. For jeg må ha et lite sim-kort. Det har jeg ikke. Jeg har forsøkt å bestille nytt kort, men får bare en feilmelding hos Telenor. Så enten går ikke bestillingen gjennom, eller så får jeg fem sim-kort i posten om kort tid.

Så kan man jo spørre seg om jeg virkelig trenger ny telefon. Men det har jeg ikke tenkt til å spørre meg om akkurat i kveld. For jeg er sur og grinete og vet jo selvsagt at jeg ikke trenger ny telefon, og det er jo mye enklere med den jeg har, for da har jeg både et sim-kort som passer i telefonen, og jeg har tilgang til nettbanken min. Og ville selvsagt også hatt mye mer penger på kontoen. I nettbanken.

Kommentarer

  1. Tips... I butikker som feis Telekiosken ett har de en spesialsaks som kan klippe store simkort slik at de passer i telefoner som må ha et lite kort... Mens du venter :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Det snør

Høstutstillingen neste?

Kjære Trude Mostue