Instagram - og dagens lille utflukt

Jeg er litt på Instagram-kjøret. Sammen med en god del andre rundt i verden, ser jeg.

Min siste oppdagelse nå, er StickyGram - små magneter av mine egne Instagram-bilder.

Kjempesøte, ble de. Ikke er det dyrt heller. Og det går superkjapt. Selv fra USA. Jeg bestilte for seks dager siden, og i dag ligger de i postkassen.

Nå lurer jeg bare på om det er bra eller dumt at det er så enkelt og så billig. Jeg får jo stadig nye favoritter blant bildene mine?!



Noen av dagens mobile blinkskudd følger under. Gjett hvor vi har vært! Og gjett hvem som blir på jordens overflate og dropper togturen ned i +7 grader... Frostrøyken ligger over bakken utenfor tunnelåpningen.

Å sette seg frivillig i en mørk vogn med gitter og krok på døren, for å bli kjørt 300 meter ned i et iskaldt fjell - neppe. Ikke helt min greie nei. Eldstemann derimot, strålende fornøyd. Heldigvis har han en pappa som gladelig blir med på slik galskap, med ørepropper og hjelm.

Mamma og minsten venter heller ute i +12 grader og regn.









Kommentarer

  1. Er det Kongsberg detta eller?

    Ja, Instagramkjøret er noe jeg kjenner til.
    Det er faktisk blitt så "ille" at jeg henger der istedenfor å sjekke blogger. Må sjekke denne magnetgreia da ;) Fine gaver er det jo å. Nå skal vell vi strengt tatt få innbygd kjøleskap, men en magnettavle skal vi vell ha...

    Ha det fint :)
    Siw

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er Kongsberg :-) Og magneter må man ha uansett kjøleskap eller ikke... :-)

      Slett
  2. Stilig, StickyGram skal sjekkes ut.
    Takk for tipset

    Fin fredag og god helg
    Hanne:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Mhm, jeg syns det er utrolig kult - akkurat passe store bilder og så tror jeg det er så god magnet at de holder på plass et ark i det minste.

      Slett
  3. Det er en fantastisk opplevelse inni gruvene, og sånn vær som det er nå er det jo ikke store temperaturforskjellen.

    Vi flyttet fra byen med gruvene for 6 år siden, men det er fortsatt byen for oss.

    Jeg har heldigvis ikke telefon som passer for Instagram - det sparer jeg sikkert mye tid på.

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg har nok ikke noe å gjøre nedi sånne gruver - jeg kjenner det knyter seg litt både her og der allerede ved tanken på det!

      Slett
  4. Kult med manerer. Nå har jeg og bestilt!

    SvarSlett
    Svar
    1. Manerer er bra ;-) Magneter også. Og stavekontroll antar jeg... Velkommen i klubben - du har jo også en god del bilder å ta av...

      Slett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Det snør

Høstutstillingen neste?

Kjære Trude Mostue