Marked

Dragemamma tar steget videre, og satser på en karriere innen salg og service.

Lørdag er det markedsdag i Drøbak, og jeg har spontant slengt meg med. Ikke for det at jeg har en full kolleksjon hengende, men litt er det jo, og det blir fort litt mer på et par kvelder før den tid.

Etter et kurs i Photoshop er det jo ingen kunst å lage tags!

Utstyrt med tøy innen diverse kategorier, egenproduserte prislapper, treklyper fra Illum, Smijern-Erna og et lite bord, tropper jeg opp på torget i Drøbak - naturligvis i strålende sol - på lørdag, sammen med en del andre damer som har butikker på epla.no.

Det blir litt av hvert, i tillegg til de som sikkert pleier å stå på torget i Drøbak på lørdager. Det blir så vidt jeg vet blant annet smykker, keramikk, hekla muffins, barnetøy og sikkert mye annet.

Et av produktene som kommer på markedet - snurreskjørt

Det blir en ny opplevelse, og jeg har vel ikke så mye å tape på å gjøre det. Det koster meg en dag sammen med masse (helt sikkert) veldig hyggelige mennesker.

Så på lørdag er det bare å legge turen til Drøbak!

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Det snør

Høstutstillingen neste?

Kjære Trude Mostue