Hytteliv

Hjelp! Hva skjer?
I et ørlite blaff, utløst av en kommentar på Facebook, får jeg lyst til å eie en hytte ved sjøen.

Jeg ønsker da ikke å eie en hytte!

Men i noen sekunder ser jeg for meg en kort kjøretur, en liten hvit hytte og store vinduer mot glitrende hav.

Plass til symaskin, unger som leker rundt hytteveggene og rødvin på terrassen ved solnedgang. Blomster i krukker og svaberg som blir varme om sommeren.

Hva i alle dager skjer med meg? Er det alderen?

Jeg tror det har gått over nå.

Kommentarer

  1. Hehe, syntes egen hytte hørtes veldig idyllisk ut!

    Jeg har begynt å luke i hagen.-Og like det. Det må definitivt være alderen!

    SvarSlett
  2. Er du sikker?! Det er veldig deilig med hytte og ro og .... alt det som må gjøres på ei hytte ;-) Helt sant!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Det snør

Kjære Trude Mostue

Høstutstillingen neste?