Åndenes makt?

Minsten har fått det for seg at vi har spøkelser i huset. Mamma må passe på så alle kommer gjennom døren før den lukkes, de må alle ha mat og så videre. Ganske omtenksom faktisk, treåringen.

Det er ikke sånn at mammaen hans tror på spøkelser. Men det er klart: I dag kommer jeg hjem og blir møtt av to bilder som ligger veltet i trappen. De sto helt fint da jeg gikk i dag tidlig.


Og mens jeg står på badet og tenker: Skal jeg sette på en klesvask nå, eller skal jeg vente til i kveld?, åpnes en skapdør og ut faller en porselensskål med bomullsdotter. Uten at jeg er nær skapet.



Hva blir det neste? Minsten som sier: I see dead people!

Ha en åndelig kveld!

Kommentarer

  1. Oi, dette er jo skikkelig spooky.... Det er mer mellom himmel og jord enn noen andre steder, vet du!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Det snør

Kjære Trude Mostue

Høstutstillingen neste?