Vinnerlykke

Jeg er i siget for tiden. Det bare renner inn med premier.

Onsdag kom den tidligere omtalte Sivert Høyem-plata.

Torsdag kom ull til minsten. Jeg har vunnet en bloggkonkurranse hos Guttelus. De er kule. Og de har utrolig bra kundeservice. (Neida, jeg er ikke sponset, bare veldig veldig fornøyd.)

Alltid hyggelige håndskrevne
lapper i forsendelser fra Guttelus
Minsten er spent på innholdet
fra Guttelus, men mister interessen fort
da det viser seg å være av den praktiske
sorten og ikke av den spiselige
I tillegg har jeg svart riktig på en uhøytidelig konkurranse hos en av mine Facebook-venner, og jeg venter i spenning på premie derfra.

Lørdag vinner jeg 4,3 millioner i Lotto.

Kommentarer

  1. Gratulerer! Det er alltid gøy å vinne saker og ting, nesten uansett hva det er (er jo gratis!!)

    Så fint at du har endret innstilinger så jeg kan kommentere anonymt. Jeg får jo fortsatt ikke kommentert på vanlig vis, nå har jeg gitt opp å finne ut av det - blir bare irritert...

    Kjersti

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Det snør

Høstutstillingen neste?

Kjære Trude Mostue