Penner og annet kontormateriell

Noen på jobben min har mange kulepenner, blyanter og gule post-it-blokker.

Det er som regel ikke meg. I alle fall ikke når jeg trenger det som mest.

I et sjeldent anfall av kreativitet i sommer, setter sønnen seg ned med doruller og teip og lager en fin penneholder mamma kan ha på jobb. Kanskje ikke akkurat den jeg ville valgt meg ut sånn helt på egen hånd, men når sønnen faktisk helt uoppfordret lager den til mamma, får den hedersplass på skranken.

Så nå har jeg i det minste et sted å samle kulepenner og blyanter - sånn at de som vil ta dem kan forholde seg til et sted og ikke behøver å lete i alle skuffene mine.

Kommentarer

  1. Så søt og omtenksom sønn du har:) Også så omtenksom som du er når du legger tilrette for dem som "låner";) Penneholderen er fin og ikke minst sjarmerende:)

    Trine:)

    SvarSlett
  2. Jeg blir grinete når alle kommer og forsyner seg hos meg. Synes du fremstår som svært tolerant der.

    Nydelige sønnen som har laget penneholder.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Det snør

Høstutstillingen neste?

Kjære Trude Mostue