Egoadvent

Jeg er sykmeldt og hjemme, og har god tid til å lese blogger på nett. Jeg har jo noen favoritter jeg følger med på, og så hender det jo jeg dumper borti noen andre i min søken etter oppskrifter på Mozartkuler og tips til pepperkakehus og andre julete ting.

Så sitter jeg her da, og lurer på om det er noen regler hos blogspot jeg har oversett. Som for eksempel: Gi bort noe med jevne mellomrom når du har en blogg.

For det er visst veldig i vinden å ha give-aways på bloggen ser jeg. Spesielt i adventstiden. Det skal være kalender og gaver og klikk meg her og anbefal meg der.

Jeg er skikkelig ego. Jeg har ingen give-away. Jeg har ingen kalender. Det eneste jeg kan tilby er å sy julekjolen til småfrøkna, hvis du skulle ha behov for det. Eller et praktisk maleforkle i Marimekko voksduk.

Og jeg ønsker alle en riktig god adventstid, med masse kos og bål i peisen og te med honning og gløgg og pepperkaker og skiturer og pølser på bål og alt sånt! Men altså ingen give-away fra Ego-Dragemamma.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Det snør

Kjære Trude Mostue

Høstutstillingen neste?