Søndag formiddag

Søndag formiddag og eldstemann er ute og leker med kompiser. Minsten sparker ball og holder på med sitt - stille og rolig, og hva skal vi finne på!?!

Da kommer alle interiørbladene til sin rett. Jeg sitter her og ser på alt man kan gjøre, hvordan man kan innrede og fikse og lage selv - hvis man har råd og evne. Noe jeg ikke har. Evne i alle fall, der skorter det veldig på den praktiske siden...

I fjor seilte hagen sin egen sjø, i år har jeg planer. Om de blir satt ut i live vet jeg ennå ikke, men litt tenking og planlegging går jo an. Jeg skal i allefall så krydderurter i sinkbaljen, den må jo være passelig shabby chic til sånt. Ikke for det, shabby chic er ikke min greie, men sinkbalje syns jeg er kult.Jeg har også lyst på mer sitteplass, en fin daybed som på bildet, store flotte roser og lavendel i krukker. Det er lov å drømme...

Neste uke skal jeg på Ikea tror jeg, de har visstnok solcelledrevet utebelysning, som ser veldig fin ut. Jeg lette i fjor, men fant det ikke, så da prøver jeg igjen i år. Jeg har sett utrolig masse kule stoffer på Ikea også, og vil ha benk med madrass på terrassen. Jeg har tenkt og målt og tenkt igjen, og tror det skal bli veldig bra. Alt ser så enkelt ut på bilder, men hvordan skal dette gå til?! Vi får tilkalle ekspertisen, og ringer pappa for snekring og mamma for søm...

God vår!

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Det snør

Høstutstillingen neste?

Kjære Trude Mostue