Livet som gift

I går hadde vi fireårs bryllupsdag. Den gikk nesten i glemmeboken, men jeg husket i det minste å kjøpe blomster! Han glemte hele dagen, selv om vi hadde snakket om den for en tid siden - da trodde han til og med det var femårsdag. Det var det altså ikke, det bare virker så lenge...

Vi feiret dagen med - ingenting. Mannen dro på Ikea, og kom hjem igjen med en pose Dumle og en tipakning sjokoladeboller (eller negerboller som jeg egentlig vil kalle det, men ikke tør fordi det er politisk ukorrekt) - han kjenner meg jammen godt! Gaven var midt i blinken den, til Frustrerte fruer på sofaen.

Jeg på min side, begynner jo å lure på om jeg ikke kjenner han så godt likevel, han dro frivillig på Ikea, helt alene, selv om han kunne sendt med meg kortet sitt og en handleliste...

Vi takker Marianne for at hun husket på dagen (det er forlover'n sin det!) og kommer sterkere tilbake til feiring neste år - da er det jo faktisk femårsdag!

Nå har jeg trillet tur med minsten i to timer, og skal legge meg på sofaen og spise rester fra bryllupsdagspresangen min...

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Det snør

Kjære Trude Mostue

Høstutstillingen neste?