OITNB

Mannen er lykkelig. House of cards er i gang igjen. Den falt jeg av, mot slutten av sesong 1. Francis Underwood er en ubehagelig mann, og jeg orker ikke sånt ubehag i hverdagen. Rett og slett. Jeg ser jo at det er bra da, siden jeg reagerer på den måten. Det er bare ikke verdt det

Men nå blir jeg lykkelig. For selv om jeg var skuffet på slutten av sesong 1 av Orange is the new black, tok det seg virkelig opp i sesong 2 - og nå kan jeg bare telle ned til sesong 3

12. juni. Den helgen er jeg opptatt. Jeg bare sier ifra. Det kan være så fint sommervær det bare vil. Jeg har en date med Piper, Crazy eyes, Alex og alle de andre

Jeg tror sannelig jeg må sy meg en oransje one-piece i anledning sesong 3 altså

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Det snør

Kjære Trude Mostue

Høstutstillingen neste?