Kjære Canal digital

Jeg har forstått det sånn at det er mange i Norges land og rike som er irritert over deres mangelfulle avtaler med TV2

Det er ikke jeg. Eller, jeg er i alle fall ikke klar over at jeg burde være irritert over deres manglende avtaler. Jeg ser ikke på nyhetskanalen og savner den derfor ikke

Det jeg er irritert over, er noe helt annet:

Dere har gitt meg en dekoder med opptaksmulighet. Jeg liker Lykke, som dessverre sendes på helt ukristelige tider på fredager

(Serien sendes ikke en gang på TV2; jeg kunne jo forstått det om dere ønsker å sabotere noen dere har kontroverser med, mener jeg.)

Jeg bruker altså den boksen dere har sendt meg, til å ta opp Lykke hver fredag kveld. Og får i åtte av ti tilfeller ikke med hele episoden, og må gjette meg til slutten

Her vil dere antakeligvis skylde på NRK. At de ikke er i stand til å starte programmet til oppsatt tid. At det ikke er deres skyld at NRK går over tiden på alle programmer fredag kveld. At det er min egen skyld som ikke orker å sitte oppe til langt på natt

Men jeg skylder på dere. Det er dere som gir meg dette tilbudet. Det er dere som sier det er mulig. Så gjør det helt mulig! Det må da gå an å programmere det inn på en eller annen kode og ikke på tidspunkt?

Tenker jeg i mitt enfold

Mvh
Dragemamma

Kommentarer

  1. Psst... Man kan stille inn opptaket til å starte x antall minutter før og stoppe x antall minutter etter oppsatt tid. Dyrekjøpt erfaring gjort da jeg misset sesongavslutningen av Greys på grunn av det du beskriver har fått meg til å helgardere....

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Det snør

Kjære Trude Mostue

Høstutstillingen neste?